Imieniny: Bronisławy, Idziego mapa serwisu english version
 
North Coast

Od ponad 20 lat North Coast pracuje na miano lidera na krajowym rynku importerów i dystrybutorów wysoko gatunkowej żywności. Firma została założona w 1992 roku jako sp. z o.o., a w 2005 roku przekształciła się w spółkę akcyjną.  

 

Notowania North Coast S.A. na GPW

 

Kalendarium

 

 

Subskrypcja
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowych produktach i aktualnościach z życia firmy wpisz swój e-mail.
Walne Zgromadzenia
Informacja o ZWZA Spółki (22.06.2018) i porządek obrad
Informacja o NWZA Spółki (30.11.2017) i porządek obrad
Informacja o NWZA Spółki (29.09.2017) i porządek obrad
Informacja o ZWZA Spółki (19.06.2017) i porządek obrad
Informacja o ZWZA Spółki (22.06.2016) i porządek obrad
Informacja o ZWZA Spółki (30.06.2015) i porządek obrad
Informacja o NWZA Spółki (26.02.2015) i porządek obrad

 

Dokumenty korporacyjne

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy 30.06.2014
  Władze firmy
 
 

Zarząd North Coast składa się z następujących osób: 

 

Luigi Del Monaco - Prezes Zarządu North Coast


Firma

Funkcja

Okres

 

 

 

Nuova Castelli 

Dyrektor Generalny Grupy

od 04.2017 – obecnie

Parmalat – Włochy

Krajowy Dyrektor Zarządzający          Jednostki biznesowej Włochy

07.2012 – 03.2017

Lactalis International - Francja

Dyrektor światowego rozwoju handlowego

2009 – 06.2012

Lactalis Emea - Francja

Dyrektor Sprzedaży EMEA                

2008 – 2009

Grupa Galbani - Włochy

Dyrektor Zarządzający                       

Jednostka biznesowa handlu nowoczesnego Włochy

2005 – 2007

Reckittbenckiser - Włochy

Dyrektor Sprzedaży Włochy

2003 – 2005

Procter & Gamble - Włochy

Dyrektor Sprzedaży 

2000 – 2002

Procter & Gamble - Włochy

Dyrektor Sprzedaży ds. Zespołów klientów

1999 – 2000

Procter & Gamble - Włochy

Dyrektor ds. Kluczowych klientów

1997 – 1998

Procter & Gamble - Włochy

Dyrektor Marketingu i Sprzedaży

1994 – 1996

Procter & Gamble - Włochy

Dyrektor Regionalny

1992 – 1993

Procter & Gamble - Włochy

Przedstawiciel handowy 

1991 – 1992


Edukacja: Uniwersytet Bari - Wykształcenie z Ekonomii i Zarządzania, 1991.

Alberto Scibona - Członek Zarządu North Coast

Firma

Funkcja

Okres

 

 

 

Nuova Castelli S.p.A.

Menadżer ds. eksportu

od 05.2014

Granarolo S.p.A.

Menadżer ds. eksportu

01.2012 – 04.2014

Lat Bri S.p.A

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

03.2005 – 12.2011

Nova Surgelati

Menadżer kanału gastronomicznego

09.2003 – 02.2005







 

 

 




Egidio Galbani S.p.A.

Dyrektor nowego obszaru biznesowego

 

04.1996 – 07.2003

Kraft S.p.A.

Menadżer grupy produktów

 

06.1990 – 03.1996

Alivar S.p.A.

Menadżer produktu

 

05.1987 – 05.1990



Maciej Stróżyk - Członek Zarządu North Coast



Firma

Funkcja

Okres

 

 

 

North Coast S.A.

Dyrektor Finansowy

od 2015

Grupa LEW S.A.

Członek Zarządu

2012 - 2015

R&C Union S.A.

Członek Zarządu

2009 -2012

Eurocash S.A.

ostatnio na stanowisku Kontrolera Finansowego                    

2002 - 2009

Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.

ostatnio na stanowisku Specjalisty ds. controllingu

1998 - 2002


Edukacja: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - wykształcenie wyższe ekonomiczne,

uzyskana kwalifikacja ACCA.





Rada Nadzorcza North Coast składa się z następujących osób: 

 

Grzegorz Spuz -Szpos

Pan Grzegorz Spuz-Szpos jest magistrem-inżynierem, absolwentem Politechniki Lubelskiej. Po zdaniu w 2000 roku wymaganych egzaminów uzyskał brytyjski dyplom ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants) i do chwili obecnej pozostaje członkiem tej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów. W 2006 roku uzyskał dyplom polskiego biegłego rewidenta.

W latach 1995-1998 był pracownikiem naukowym Politechniki Lubelskiej.

W 1998 roku pracował w Citibank Poland S.A. w departamencie sprzedaży ELC – małych i średnich polskich przedsiębiorstw.

W latach 1998-2012 pracował w Ernst & Young Audit sp. z o.o. w tym w latach 2004-2012 na stanowiskach menedżera oraz starszego menedżera.
Od 2012 roku prowadzi działalność gospodarczą w zakresie doradztwa biznesowego oraz finansowego głównie dla spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.


Tommaso Cibrario

Pan Tommaso Cibrario posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne. Ukończył Università Commerciale “L. Bocconi" w Milanie we Włoszech.
Od września 1995 roku do maja 1999 roku pracował jako starszy audytor w Arthur Andersen.

Od maja 1999 roku do listopada 2000 roku pracował jako inspektor w Dole Italia S.p.a., włoskim oddziale amerykańskiej firmy Dole Food Company Ltd. zajmując się wdrożeniem i rozwojem narzędzi związanych z analizą finansową.

Od listopada 2000 roku do lutego 2005 roku pracował jako kierownik do spraw księgowych w Comafrica S.p.a. zajmując się sprawami podatkowymi, budżetowymi, sprawozdawczością, analizą kosztów, wynagrodzeniami, kadrami oraz kredytami.

Od lutego 2005 roku do września 2012 roku pracował jako dyrektor finansowy w Dole Italia S.p.a. zajmując się nadzorem nad sprawami finansowymi spółek z grupy Dole działających we Włoszech oraz spółek zależnych w Grecji.

Od grudnia 2012 roku do chwili obecnej pracuje jako członek rady dyrektorów oraz dyrektor finansowy grupy kapitałowej w Nuova Castelli S.p.A. zajmując się nadzorowaniem nad przygotowaniem raportów finansowych i operacyjnych, sprawozdań finansowych, zarządzeniem działami: księgowości, IT, podatków i finansowym. Bierze udział w podejmowaniu kluczowych decyzji dla grupy kapitałowej, jako członek rady dyrektorów.

Aleksander Jerzy Mokrzycki


Aleksander Mokrzycki jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada tytuł doradcy inwestycyjnego oraz Chartered Financial Analyst (CFA) przyznawany przez CFA Institute. Od grudnia 2013 członek Zarządu CFA Society Poland.


W latach 1997-1998 pracował w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową na stanowisku specjalisty w departamencie bankowości inwestycyjnej. Od 1999 r. związany zawodowo z grupą Banku PBK (obecnie Bank BPH), gdzie w funduszu kapitałowym PBK Inwestycje S.A. rozpoczął pracę jako Analityk Finansowy.


Następnie we wrześniu 2001 r. objął funkcję Dyrektora Finansowego odpowiedzialnego za planowanie finansowe, sprawozdawczość, wyceny spółek z portfela inwestycyjnego, a także nadzór nad wybranymi projektami. We wrześniu 2003 r. został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu PBK Inwestycje S.A.


W okresie od czerwca 2004 r. do marca 2005 r. pełnił funkcję Doradcy Prezesa Banku BPH S.A. Od lutego 2005 r. do października 2007 r. zajmował stanowisko Prezesa Zarządu funduszu kapitałowego Final Holding sp. z o.o. W okresie od czerwca 2006 r. do września 2007 r. zatrudniony w Pionie Finansowym Banku BPH na stanowisku Dyrektora. W październiku 2007 powołany do Zarządu BPH Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.


Od czerwca 2002 do marca 2008 był Przewodniczącym Rady Nadzorczej spółki Final S.A., a od czerwca 2006 do lutego 2008 był Członkiem Rad Nadzorczych spółek: BPH Leasing S.A., BPH Auto Finanse S.A. oraz BPH PBK Leasing S.A.


Aktualnie Aleksander Mokrzycki jest wiceprezesem Zarządu BPH Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. odpowiedzialnym za pion operacyjno-finansowy oraz nadzór nad funduszami sektora nieruchomości.


Michał Bartkowiak


Pan Michał Bartkowiak posiada 18 letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw.

Od 2015 roku Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy w Grupie INEA, wcześniej Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy w Grupie Arctic Paper oraz Dyrektor Finansowy w Grupie Eurocash, członek rad nadzorczych spółek: Arctic Paper Kostrzyn S.A., Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa S.A., Gardens-Software Sp. z o.o.

Pan Michał Bartkowiak przez wiele lat był związany z branżą FMCG, farmaceutyczną, Pulp&Paper oraz informatyczną.

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.


Marta Smołka


Pani Marta Smołka posiada wykształcenie wyższe i jest adwokatem. Ukończyła kierunek prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.


Od 2006 roku prowadzi własną kancelarię prawną. Specjalizuje się w prawie procesowym, zarówno sprawach karnych jak i cywilnych.



 
Centrala firmy: ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków tel. 022 738 31 50, fax 022 738 31 59 e-mail: